نکست بیت، NextBit

پهنای باند اختصاصی

امروزه برای بیشتر مصرف کنندگان اینترنت در سرار دنیا انتخاب سرویس مناسب در هر جایگاهی یک دغدغه است، اما با شناخت درست سرویس های موجود می توان باعث افزایش بازدهی و لذت بیشتر در دنیای مجازی شد.

اشتراکی و یا اختصاصی بودن سرویس اینترنت شما برای مصارف عادی خیلی حائز اهمیت نیست اما برای عملکرد تجاری و سازمانی شما بسیار مهم است. درواقع اشتراکی بودن اینترنت شما به راحتی می تواند عملکرد سازمان شما رو محدود و حتی باعث مشکلات امنیتی کند.دسترسی به اینترنت اشتراکی به مشتریان این امکان را می دهد که با قیمت پایین سرعت بالایی رو تجربه کنند. در برخی موارد، دسترسی مشترک می تواند  مشکلاتی مانند کاهش سرعت در دوره‌های پیک مصرف را ایجاد کند. با این حال، اکثر کسب و کارها نمی توانند مشکلات اینترنت یا اتصال کند را تحمل کنند. اینترنت ضعیف می تواند منجر به تجربه کاربری ضعیف، فرصت های از دست رفته و بدتر از آن شود.

اینجاست که اهمیت پهنای باند اختصاصی مشخص می شود،با دسترسی اختصاصی، مقدار مشخصی از پهنای باند برای کسب و کار شما در دسترس است و با سایر مشتریان به اشتراک گذاشته نمی شود. معیارهای عملکردی خاصی برای شما ارائه شده است که مثلاً در دسترسی بالا و تأخیر کم را پوشش می دهد.

NEXTBIT Dedicate service

جهت درخواست مشاوره پهنای باند اختصاصی با مشاوران ما در تماس باشید.
اسکرول به بالا